تماس با تمام بخش‌های گروه ویان

۰۲۱۹۱۰۰۷۳۹۳

واتس‌آپ برای ایرانیان مقیم سایر کشورها

۹۸۹۰۲۲۳۲۶۰۸۰

۹۸۹۳۳۰۶۲۰۹۱۱

لوگو به همراه اطلاعات ویان
گروه روانپزشکی ویان / مشاوره روانشناسی / بهترین دکتر روانشناس در سعادت آباد

بهترین دکتر روانشناس در سعادت آباد

روانشناس در سعادت آباد متخصصی است که رفتار، احساسات و فرآیندهای ذهنی انسان را مطالعه و تجزیه و تحلیل می کند. روانشناس خوب در سعادت آباد تراپیستی می باشد که به صورت کاملا حرفه ای، تخصصی و ریشه ای کمک می نماید تا افراد مختلف با توجه به حالات، رفتارها و ویژگی های منحصر به فردشان با موفقیت از چالش های زندگی خود عبور کنند.

مهم ترین وظیفه یک روانشناس خوب بررسی علمی و حرفه ای روابط بین فردی، انگیزه ها، تیپ های شخصیتی و در واقع آنالیز فرایند های ذهن انسان ها می باشد. با همه این اوصاف اولین سوالی که به ذهنمان خطور می‌کند این است: «آیا به دریافت کمک از یک روانشناس یا مشاوره نیاز دارم؟»

 

روانشناس-در-سعادت-آباد

چه کسانی به روانشناس یا مشاوره نیاز دارند؟

آیا علائم سلامت روانی ناتوان کننده ای را تجربه می کنید؟ آیا هدف یا حوزه خاصی در زندگی خود دارید که می خواهید آن را بهبود ببخشید؟ آیا مضطرب و افسرده می باشید یا به طور کلی به دنبال رضایت و شادی بیشتری هستید؟ آیا نگران مراحل مختلف رشد فرزندتان می باشید و نمی دانید که در مراحل مختلف با فرزند خود چگونه رفتار کنید؟ آیا قصد ازدواج دارید اما نگران انتخاب اشتباه هستید؟

هزاران هزار سوالات دیگری وجود دارند که ذهن همه ما را در دوره های مختلف زندگی درگیر خود می کنند.علم روانشناسی به تک تک این سوالات به شیوه ای کاملا علمی و هدفمند پاسخ می دهد و یک روانشناس خوب در سعادت آباد هدایتگری دلسوز، مجرب و متخصصی است که یک گام جلوتر از شما در این مسیر قدم می گذارد و راه را برای تان روشن می کند.

وظایف یک روانشناس خوب در سعادت آباد را می توانیم در جملات زیر خلاصه کنیم:

  • کمک به بهبود مهارت های مقابله ای ویژۀ والدین برای نحوه برخورد درست و سازنده با فرزندانشان
  • ارائۀ یک برنامه گام به گام برای رسیدن به اهداف خاص و چالش برانگیز زندگی
  • کمک به مقابله با آسیب های جبران نشدۀ گذشته
  • درمان شناختی رفتاری مبتنی بر آسیب، پردازش مجدد حساسیت زدایی از حرکات چشم و درمان روانکاوانه
  • تشخیص مسائل روانی، عاطفی یا رفتاری هر کدام از درمانجویان با توجه به ویژگی ها و شخصیت های منحصر به فردشان
  • توسعه و اجرای طرح ها و فرآیندهای درمانی
  • کمک به دستیابی به توسعه و سازگاری شخصی، اجتماعی، آموزشی و حرفه ای

 

 

ویژگی های یک روانشناس خوب در سعادت آباد

چه ویژگی های شخصیتی برای یک روانشناس عالی ضروری می باشند؟ یک درمانجو در دوره درمانش عمیق ترین پشیمانی ها، ترس ها و کشمکش های خود را با روانشناس در میان می گذارد. از این رو طبیعی است که به دنبال یک روانشناس خوب در سعادت آباد باشد.

بسیاری از مردم به دلیل تابوها و کلیشه ها از جستجوی کمک حرفه ای خودداری می کنند. یکی از رایج ترین کلیشه ها این است که تنها در صورت ابتلا به بیماری روانی باید به روانشناس مراجعه کرد. حقیقت این است هر کسی در زندگی خود به هر طریقی با چالش‌هایی مواجه می‌باشد و می‌خواهد به اعماق شخصیت خود پی ببرد.

با این حال، چیزی که واقعاً می تواند مایه تاسف باشد درست زمانی است که وقتی برای کمک حرفه ای تلاش می کند نتواند حمایت و مهربانی مورد نیاز خود را دریافت نماید و در نتیجه رنجوتر و سردرگم تر از قبل می شود. بیایید با هم به چند ویژگی مهم بهترین روانشناس در سعادت آباد بپردازیم.

  • توجه مثبت بی قید و شرط: یک روانشناس خوب در سعادت آباد بدون قضاوت و با رفتاری حمایت کننده و بدون قید و شرط به همه مراجعان خود – جوان، پیر، ثروتمند، فقیر، شاد و غمگین – توجه مثبت می کند. مطمئنا یک روانشناس خوب بدون قضاوت کردن مهربانانه و حامی گرایانه و همچنین بی دریغ به درمانجویانش کمک خواهد کرد.
  • درک تعادل: تعادل برای همه روانشناسان مهم است. در یک محیط بالینی روانشناسان باید در حین کار با مراجع به طور منظم بین احساسات و عقل تعادل برقرار کنند. آنها همچنین باید مرزهای مشخصی را ایجاد نمایند و در عین حال در شرایط خاص انعطاف پذیر باشند.

 

روانشناس-خوب-در-سعادت-آباد

 

سایر ویژگی های مهم در بهترین روانشناس

  • شنونده خوبی بودن
  • ثبات عاطفی
  • مهارت های حل مسئله حاد
  • برخورداری از مهارت های بین فردی
  • زیر نظر گرفتن روند درمان
  • احترام گذاشتن به تفاوت های فرهنگی و قومیتی تک تک درمانجویان

انتخاب یک روانشناس خوب با ویژگی های حرفه ای اولین گام در پشت سر نهادن بحران مهم زندگی و رشد و بالندگی در زندگی شخصی و اجتماعی ما است.

 

خدمات مشاوره ای روانشناس خوب در سعادت آباد

تا اینجا وظیفه و ویژگی های یک روانشناس خوب در سعادت آباد را بررسی کردیم و متوجه شدیم که همه ما در مراحل مختلف زندگی نیاز به مشاور دلسوز و متخصص داریم تا با کمک های اصولی و کارشناسانه او به راحتی بحران های زندگی مان را پشت سر بگذاریم. از این رو انتخاب بهترین مرکز مشاوره روانشناسی با متخصصین زبده و حرفه ای قدم بعدی ما خواهد بود. مهم ترین خدماتی که در گزینش یک مرکز عالی برای دریافت مشاوره های روانشناسی و انتخاب بهترین روانشناس در سعادت آباد باید به دنبال آن باشید عبارتند از:

  • ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی و حرفه ای حوزه کودک و نوجوان
  • ارائه خدمات مشاوره ای منطقی و کاملا اصولی قبل از ازدواج
  • ارائه خدمات مشاوره ای زوج درمانی برای بهبود روابط عاطفی بین زوجین
  • ارائه خدمات مشاوره خانواده برای بهبود روابط اعضای خانواده و فراهم کردن بستری رضایت بخش و بالنده برای تعالی زن و شوهر و فرزندان
  • ارائه خدمات حرفه ای برای مدیریت استرس و اضطراب و همچنین درمان افسردگی
  • ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی برای وسواس فکری و درمان اختلالات روانی

 

 

چرا گروه تخصصی و فوق تخصصی ویان

گروه تخصصی و فوق تخصصی ویان با کمک های دلسوزانه و مجموعۀ حرفه ای از روانشناسان و روانپزشکان تمام خدمات فوق را در جلسات درمانی تکی و گروهی ارائه می دهد. این مجموعه متخصص پیشرو در ارائه خدمات کاملا آکادمیک و مبتنی بر آخرین پیشرفت های حرفه ای در حوزه علم روانشناسی می باشد.

بهترین روانشناس در سعادت آباد در مجموعۀ حرفه ای ویان در فیلد کاری خود متخصص و حرفه ای می باشد.

برای دریافت خدمات مشاورۀ تخصصی در حوزه های متنوع روانشناسی کودک و نوجوان، خانواده، گروه درمانی، رفع اختلالات روانی و غیره با خیالی راحت به مجموعه فوق تخصصی و تخصصی ویان اعتماد کنید.

انتخاب-یک-روانشناس-خوب

هزینه روانشناسی در سعادت آباد چقدر است ؟

پس از انتخاب یک مجموعه حرفه‌ای و روانشناس خوب در سعادت آباد مطمئنا سوالاتی در رابطه با هزینه روانشناسی برای تان مطرح خواهند شد. هزینه روانشناسی در سعادت آباد با توجه به فاکتورهای مختلف متفاوت می باشد. نوع خدمات، نحوه مشاوره، تخصص روانشناس و غیره از جمله عوامل تاثیرگذار بر هزینه روانشناسی در سعادت آباد می باشند.

برای بهتر کردن زندگی خود و عزیزان تان و پشت سر گذاشتن بحران های خاص زندگی خود با گروه تخصصی و فوق تخصصی ویان در ارتباط باشید تا طعم دلپذیر زندگی واقعی را بچشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *